خدمات آلفارومئو

خدمات آلفارومئو ایران

خدمات آلفارومئو در تعمیرگاه آلفارومئو ایران

تعمیرگاه آلفارومئو ایران در سال 1395 در شهر تهران به منظور ارائه خدمات پس از فروش کلیه خودروهای آلفارومئو تاسیس گردید .

هدف این واحد بهبود کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای آلفارومئو در سرتاسر ایران و جلب رضایت مشتریان گرامی با به کارگیری استانداردهای کیفیتی و بهترین ابزار آلات و تجهیزات مدرن دنیا بوده است.

بهترین خدمات پس از فروش آلفارومئو در ایران از دیگر افتخارات آلفارومئو ایران در عرصه تجارت خدمات پس از فروش خودرو در ایران می باشد.

اين واحد با برنامه ريزي دقيق و پروسه كاري منظم ، موجبات آسايش مشتريان را فراهم آورده كه تعامل مابين مشتريان گرامي با سيستم حاكم بر واحد سرويس ، از بروز مشكلات احتمالي جلوگيري به عمل آورده است.

مشتريان محترم براي پذيرش خودورهاي خود جهت انجام سرويس هاي دوره اي و امور تعميراتي كافي است با شماره 02149912 تماس گرفته و با وقت دهي تعميرگاه ارتباط بگيرند تا بنا به ظرفيت موجود در واحد و زمان دلخواه خود، وقت پذيرش را رزرو نموده و با مراجعه به موقع از خدمات مورد نياز خويش استفاده ببرند.

ضمن اين كه تعمیرگاه آلفارومئو ایران جهت رفاه حال مشتريان خود ، خدماتي را با عنوان خدمات سرويس در محل در اختيار ايشان قرار داده كه می توانند از آن استفاده  نمايند.

واحد سرويس تعمیرگاه آلفارومئو ،‌ با خدماتي از قبيل عيب يابي با دستگاه ،اتاق رنگ وکارشناسی بدنه از ديگر نمايندگي ها متمايز نموده است و نظارت بر كيفيت انجام سرويس ها و تعميرات توسط بخش كنترل كيفيت واحد انجام مي گردد.