سرویس در محل

جولای 1, 2018 10:38 ق.ظ

سرویس در محل   شرکت ویرا موتور ( آلفارومئو ایران )

از آنجا که در دنیای امروزین همه ‌چیز به سمت مکانیزه شدن بر مبنای اصول علمی هر شغلی پیش می‌رود، ما نیز برآن شدیم در جهت مکانیزه کردنِ شیوه‌ی سنتیِ خود بر مبنای اصول علمی گام برداریم.

در تهران بیش از سه میلیون اتومبیل روزانه در رفت و آمد هستند با ایجاد خدمات سرویس در محل علاوه بر آن‌ که سعی داریم راحتی و آسایش مشتریان را فراهم آوریم. به این ترتیب ما به کاهش آلودگی هوای شهری که در آن زندگی می کنیم، کمک خواهیم کرد.

 

تیم فنی سیار آلفارومئو ایران خدمات “سرویس در محل” را جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان  شهر تهران و(حومه) جهت جلوگیری از اتلاف وقت راه اندازی کرده است که به مشتریان خدمات سرویس در محل ارائه می دهد. مشتریان می توانند با هماهنگی قبلی سرویس های مورد نیاز خود را درب منزل دریافت کنند. برخی شرکت‌ها یا کسانی که از افراد متخصص استفاده نمی‌کنند، استفاده از افراد متخصص رو شعار خودشون قرار می‌دهند. تیم فنی آلفارومئو ایران با به کارگیری متخصصین حرفه ای بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این خدمات شامل ارائه سرویس دوره ای خودرو به مشتریان مطابق استاندارد جهانی توسط بهترین تکنسین ها می باشد .

خدمات “سرویس در محل” شامل خودروهای دارای گارانتی و فاقد گارانتی می باشد، که بصورت شبانه روزی ارائه می گردد.

بسیاری از مشتریان آلفارومئو نسبت به بازدیدهای ادواری که در کتابچه راهنمای مشتریان ذکر شده است کم توجه می باشند. بازدید در محل رایگان خودروهای آلفارومئو برای ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان تعریف شده است. با ارائه این طرح، مشتریان از صحت و سلامت کلیه سیستمهای خودروی خود مطمئن می شوند و در صورت وجود هر مشکل احتمالی، در مراحل اولیه نسبت به رفع آن اقدام می شود، تا هزینه اضافه ای به مشتری تحمیل نشود.

سرویس در محل برای مشتریان آلفارومئو که وقت کافی برای مراجعه به تعمیرگاه را ندارند تعریف شده است. سرویس در محل شامل ارائه تمامی خدمات سرویس خودروها مطابق چک لیست استاندارد و با کیفیت مورد تائید آلفارومئو  انجام می گردد وهزینه ایاب و ذهاب کارشناس شرکت بعهده شرکت می باشد.

رویه سرویس در محل مشتریان عبارتست از:

– تماس مشتری با واحد سرویس از طریق تلفن  +982144190410   و یا از طریق ثبت درخواست سرویس در وبسایت  صورت می پذیرد.

– اعزام کارشناس سرویس در محل به مكان درخواستی مشتری

– انجام سرویسهای دوره ای طبق چک لیست استاندارد

–  ارزیابی رضایت مشتری از کیفیت خدمات ارائه شده تا 48 ساعت بعد از انجام سرویس

 

 

ما برای ارائه‌ی خدمات سرویس‌ خودروهای شما در محل همیشه آماده‌ایم.

خدامات خاص برای مشتریان خاص