پشتیبانی شرکت ویرا موتور از محصولات آلفارومئو در ایام نوروز ۹۸

شرکت ویرا موتور ‍پیشاپیش سال نو را به تمامی مشتریان آلفارومئو تبریک عرض نموده و سالی ‍پر از موفقیت و بهروزی را برای شما آرزومندیم

پشتیبانی شرکت ویرا موتور از محصولات آلفارومئو در ایام نوروز ۹۸

آلفارومئو ایران جهت رفاه حال مسافرین نوروزی و مالکین خودروهای جولیتا و میتو و 4C در تعطیلات سال نو، طرح امداد نوروزی را آغاز خواهد کرد.

***

آلفارومئو ایران ، ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش آلفارومئو  در ایران جهت رفاه حال مالکین خودروهای جولیتا و میتو و 4C در ایام نوروز و با شعار “خدمات خاص برای مشتریان خاص “، طرح ویژه امداد نوروزی خود را در آستانه تعطیلات سال نو آغاز کرد.

بر اساس این طرح، نمایندگی‌ خدمات پس از فروش آلفارومئو ایران  در تهران در طول تعطیلات نوروز، آماده ارائه سرویس به مالکین خودروهای آلفارومئو در ایران هستند. علاوه بر این جهت رفاه حال مسافرین نورزی، امداد سیار آلفارومئو ایران نیز در طول این ایام آماده ارائه خدمات امدادی به مشتریان آلفارومئو ایران خواهند بود. این طرح از ۲۹ اسفندماه تا ۱۶ فروردین سال آینده اجرا خواهد شد .

جهت کسب اطلاع و هماهنگی با نمایندگی‌ آلفارومئو ایران و ساعات فعالیت‌ نمایندگی‌ می‌توانید به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس www.ALFAROMEOIRAN.com مراجعه نمایید.